ΣΧΕΔΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΥΛΗΣ ΓΕΝΙΚΟΥ
ΛΥΚΕΙΟΥ ΣΧ. ΈΤΟΥΣ 2014-2015
Σχ. Μονάδα
|
Τάξη
|
Τμήματα
|
Μάθημα
|
Διδάσκων Καθηγητής
|
2ο ΓΕ.Λ.
Κιλκίς
|
Γ΄ – Θεωρητική
Κ/νση
|
1 και 2
|
Νεοελληνική
Λογοτεχνία
|
Μιχαήλ Χ. Ρέμπας
|
Α΄ Τετράμηνο
|
Β΄ Τετράμηνο
|
1η (ώρα): Διάγραμμα Ιστορίας της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας
(Περίοδοι-Σχολές) – Ελληνικός Ρομαντισμός με έμφαση στην Επτανησιακή Σχολή.
Γραμματολογική τοποθέτηση: ο βίος και το έργο του Διονυσίου Σολωμού.
2η: Εισαγωγή στο ποίημα «Ο Κρητικός»: ιστορικό και
κοινωνικό πλαίσιο, δομή του έργου, γενικά χαρακτηριστικά.
3η: Στιχουργική – Μορφή – Γλώσσα: ασκήσεις. Παράλληλα
σελ. 279-294.
4η: Ενότητα 1 [18], στ. 1-6 και 2 [19], στ. 1-4:
ανάλυση-ασκήσεις
5η: Ολιγόλεπτη γραπτή δοκιμασία. Ενότητα 2 [19], στ.
5-18: ανάλυση
6η: Ενότητα 3 [20], στ. 1-14: ανάλυση-ασκήσεις
7η: Ενότητα 4 [21], στ. 1-19: ανάλυση-ασκήσεις
8η: Ενότητα 4 [21], στ. 20-35: ανάλυση-ασκήσεις
9η: Ερμηνεία του θέματος της Φεγγαροντυμένης – Παράλληλα
σελ. 279-294.
10η: Ενότητα 5 [22], στ. 1-20: ανάλυση-ασκήσεις
11η: Ενότητα 5 [22], στ. 21-43: ανάλυση-ασκήσεις
12η: Ενότητα 5 [22], στ. 44-58: ανάλυση-ασκήσεις
13η: Βασικά στοιχεία στοιχεία αφηγηματολογίας: είδη
αφηγητή-εστίαση-εγκιβωτισμός-αφηγηματικές τεχνικές/αρετές-εκφραστικοί
τρόποι-σχήματα λόγου. Εφαρμογή στο ποίημα «Ο Κρητικός»
14η: Ανακεφαλαιωτικές Ασκήσεις
15η: Γενική Θεώρηση του έργου-παράλληλα κείμενα
16η: Διαγώνισμα Α΄ Τετραμήνου
17η: Επίδοση διαγωνίσματος-Διόρθωση
18η: Γενιά του 1880: ηθογραφία-Εισαγωγή στη
διηγηματογραφία του Γ. Βιζυηνού
19η: «Το αμάρτημα της μητρός μου»: 1ο μέρος,
ενότητα α΄, ανάλυση. Επανάληψη αφηγηματικών τεχνικών.
20η: Ενότητα β΄: ανάλυση-ασκήσεις
21η: Ενότητα γ΄: ανάλυση-ασκήσεις
22η: Ενότητα δ΄: ανάλυση-ασκήσεις
23η: 2ο μέρος: ανάλυση-ασκήσεις
24η: 3ο μέρος: ανάλυση-ασκήσεις
25η: 4ο μέρος: ανάλυση-ασκήσεις
26η: Ανακεφαλαιωτικές ασκήσεις-Παράλληλα Κείμενα
27η: Επαναληπτικό Διαγώνισμα
28η: Εισαγωγή στη διηγηματογραφία του Αλέξανδρου
Παπαδιαμάντη
29η: «Όνειρο στο κύμα»: α΄ ενότητα, ανάλυση-ασκήσεις
30η: Ενότητα β΄: ανάλυση-ασκήσεις
31η: Ενότητα γ΄: ανάλυση-ασκήσεις
32η: Ενότητα δ΄: ανάλυση-ασκήσεις
33η: Ενότητα ε΄: ανάλυση-ασκήσεις
34η: Ενότητα στ΄: ανάλυση-ασκήσεις
35η: Ενότητα ζ΄: ανάλυση-ασκήσεις
36η: Ανακεφαλαιωτικές Ασκήσεις-Παράλληλα Κείμενα
37η: Επαναληπτικό Διαγώνισμα
38η: Συγκριτική ανάγνωση των έργων του Γ. Βιζυηνού-Α.
Παπαδιαμάντη
39η: «Ποιήματα για την ποίηση»: εισαγωγή, χαρακτηριστικά,
ορισμός.
40η: Εισαγωγή στην ποίηση του Κ.Π.Καβάφη: χαρακτηριστικά
|
1η: Κ. Π Καβάφη, «Μελαγχολία…»: ανάλυση - ασκήσεις
2η: Κ. Π Καβάφη, «Δαρείος»: ανάλυση – ασκήσεις
3η: Ολιγόλεπτη γραπτή δοκιμασία. Παράλληλα κείμενα –
συγκριτική εξέταση
4η: Μ. Σαχτούρης, «Ο Ελεγκτής»: ανάλυση – ασκήσεις
5η: Γ. Παυλόπουλος, «Τα Αντικλείδια»: ανάλυση-ασκήσεις
6η: Ανακεφαλαίωση-Παράλληλα Κείμενα
7η: Επαναληπτικό διαγώνισμα
8η: Εισαγωγή στη διηγηματογραφία του Γ. Ιωάννου:
χαρακτηριστικά
9η: «Μες στους προσφυγικούς συνοικισμούς»: ανάλυση
10η: «Μες στους προσφυγικούς συνοικισμούς»: ασκήσεις
11η: «Στου Κεμάλ το σπίτι»: ανάλυση
12η: «Στου Κεμάλ το σπίτι»: ασκήσεις
13η: Παράλληλα κείμενα – συγκριτική εξέταση
14η: Εισαγωγή στην ποίηση της Κ. Δημουλά-χαρακτηριστικά
15η: «Σημείο Αναγνωρίσεως»: ανάλυση
16η: «Σημείο Αναγνωρίσεως»: ασκήσεις – παράλληλα κείμενα
17η: Επαναληπτικό διαγώνισμα
18η: Επανάληψη: θέματα πανελλαδικών παρελθόντων ετών
19η: Επαναλήψη: θέματα πανελλαδικών παρελθόντων ετών
20η: Γενική Ανακεφαλαίωση
|
Ο Διδάσκων
|
Ο Διευθυντής
|
Μιχαήλ Χ. Ρέμπας
|
Αναστάσιος Χονδροματίδης
|
ΣΧΕΔΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΥΛΗΣ ΓΕΝΙΚΟΥ
ΛΥΚΕΙΟΥ ΣΧ. ΈΤΟΥΣ 2014-2015
Σχ. Μονάδα
|
Τάξη
|
Τμήματα
|
Μάθημα
|
Διδάσκων Καθηγητής
|
2ο ΓΕ.Λ.
Κιλκίς
|
Γ΄ - Θεωρητική
Κ/νση
|
1 και 2
|
Λατινικά
|
Μιχαήλ Χ. Ρέμπας
|
Α΄ Τετράμηνο
|
Β΄ Τετράμηνο
|
1η (ώρα): Επανάληψη Γραμματικής
(Ουσιαστικά-Επίθετα-Αντωνυμίες)
2η: Επανάληψη Γραμματικής (Ρήμα: συζυγίες-παρεπόμενα)
3η: Επανάληψη Συντακτικού (Απαρεμφατική Σύνταξη,
Παθητική Σύνταξη)
4η: Ενότητα 21η: συντακτική
ανάλυση-μετάφραση-παρατηρήσεις
5η: Ενότητα 21η: ταξινόμηση λέξεων-ασκήσεις. Ενότητα 22η:
παρατηρήσεις
6η: Ενότητα 23η: συντακτική
ανάλυση-μετάφραση-παρατηρήσεις
7η: Ενότητα 23η: ταξινόμηση λέξεων-ασκήσεις
8η: Ενότητα 24η: συντακτική
ανάλυση-μετάφραση-παρατηρήσεις
9η: Ενότητα 24η: ταξινόμηση λέξεων-ασκήσεις
10η: Ενότητα 25η: συντακτική
ανάλυση-μετάφραση-παρατηρήσεις
11η: Ενότητα 25η: ταξινόμηση λέξεων-ασκήσεις
12η: Ολιγόλεπτη γραπτή δοκιμασία. Ενότητα 26η:
παρατηρήσεις
13η: Ενότητα 27η: συντακτική
ανάλυση-μετάφραση-παρατηρήσεις
14η: Ενότητα 27η: ταξινόμηση λέξεων-ασκήσεις
15η: Ενότητα 28η: συντακτική ανάλυση-μετάφραση-παρατηρήσεις
16η: Ενότητα 28η: ταξινόμηση λέξεων-ασκήσεις
17η: Ενότητα 29η: συντακτική
ανάλυση-μετάφραση-παρατηρήσεις
18η: Ενότητα 29η: ταξινόμηση λέξεων-ασκήσεις
19η: Επαναληπτικές ασκήσεις στα κείμενα των ενοτήτων
21,23,24,25,27,28, 29.
20η: Επαναληπτικό διαγώνισμα Α΄ Τετραμήνου
|
1η: Ενότητα 30η: συντακτική
ανάλυση-μετάφραση-παρατηρήσεις
2η: Ενότητα 30η: ταξινόμηση λέξεων-ασκήσεις
3η: Ενότητα 31η: συντακτική
ανάλυση-μετάφραση-παρατηρήσεις
4η: Ενότητα 31η: ταξινόμηση λέξεων-ασκήσεις
5η: Ενότητα 32η: συντακτική
ανάλυση-μετάφραση-παρατηρήσεις
6η: Ενότητα 32η: ταξινόμηση λέξεων-ασκήσεις
7η: Ενότητα 33η: παρατηρήσεις
8η: Ενότητα 34η: συντακτική
ανάλυση-μετάφραση-παρατηρήσεις
9η: Ενότητα 34η: ταξινόμηση λέξεων-ασκήσεις. Ενότητα
35η: παρατηρήσεις
10η: Ενότητα 36η: συντακτική
ανάλυση-μετάφραση-παρατηρήσεις
11η: Ενότητα 36η: ταξινόμηση λέξεων-ασκήσεις
12η: Ενότητα 37η: συντακτική
ανάλυση-μετάφραση-παρατηρήσεις
13η: Ενότητα 37η: ταξινόμηση λέξεων-ασκήσεις
14η: Ενότητα 38η: συντακτική ανάλυση-μετάφραση-παρατηρήσεις
15η: Ενότητα 38η: ταξινόμηση λέξεων-ασκήσεις.
Ενότητα 39η: παρατηρήσεις
16η: Ενότητα 40η: συντακτική
ανάλυση-μετάφραση-παρατηρήσεις
17η: Ενότητα 40η: ταξινόμηση λέξεων-ασκήσεις
18η: Επαναληπτικό διαγώνισμα ενοτήτων 30-40.
19η: Ενότητα 41η: συντακτική
ανάλυση-μετάφραση-παρατηρήσεις
20η: Ενότητα 41η: ταξινόμηση λέξεων-ασκήσεις
21η: Ενότητα 42η: συντακτική
ανάλυση-μετάφραση-παρατηρήσεις
22η: Ενότητα 42η: ταξινόμηση λέξεων-ασκήσεις
23η: Ενότητα 43η: συντακτική ανάλυση-μετάφραση-παρατηρήσεις
24η: Ενότητα 43η: ταξινόμηση λέξεων-ασκήσεις
25η: Ενότητα 44η: συντακτική
ανάλυση-μετάφραση-παρατηρήσεις
26η: Ενότητα 44η: ταξινόμηση λέξεων-ασκήσεις
27η: Ενότητα 45η: συντακτική
ανάλυση-μετάφραση-παρατηρήσεις
28η: Ενότητα 45η: ταξινόμηση λέξεων-ασκήσεις
29η: Ενότητα 46η: συντακτική
ανάλυση-μετάφραση-παρατηρήσεις
30η: Ενότητα 46η: ταξινόμηση λέξεων-ασκήσεις
31η: Ενότητα 47η: συντακτική
ανάλυση-μετάφραση-παρατηρήσεις
32η: Ενότητα 47η: ταξινόμηση λέξεων-ασκήσεις
33η: Ενότητα 48η: συντακτική
ανάλυση-μετάφραση-παρατηρήσεις
34η: Ενότητα 48η: ταξινόμηση λέξεων-ασκήσεις
35η: Ενότητα 49η: συντακτική
ανάλυση-μετάφραση-παρατηρήσεις
36η: Ενότητα 49η: ταξινόμηση λέξεων-ασκήσεις.
Ενότητα 50η: παρατηρήσεις
37η: Επαναληπτικό διαγώνισμα ενοτήτων 41-50.
38η: Ασκήσεις μετασχηματισμού (σε όλα τα κείμενα)
39η: Πλάγιος Λόγος (σε όλα τα κείμενα)
40η: Ανακεφαλαίωση: θέματα πανελλαδικών παρελθόντων ετών
|
Ο Διδάσκων
|
Ο Διευθυντής
|
Μιχαήλ Χ. Ρέμπας
|
Αναστάσιος Χονδροματίδης
|
ΣΧΕΔΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΥΛΗΣ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΣΧ. ΈΤΟΥΣ 2014-2015
Σχ. Μονάδα
|
Τάξη
|
Τμήματα
|
Μάθημα
|
Διδάσκων
Καθηγητής
|
2ο ΓΕ.Λ. Κιλκίς
|
Α΄
|
1 και 2
|
Κείμενα Νεοελλ. Λογοτεχνίας
|
Μιχαήλ Χ. Ρέμπας
|
Α΄ Τετράμηνο
|
Β΄
Τετράμηνο
|
1η (ώρα): Γενική Εισαγωγή: Στοχοθεσία μαθήματος και διάγραμμα
Ιστορίας της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας (Περίοδοι-Σχολές). Περιγραφή
θεματικής ενότητας «Τα φύλα στη λογοτεχνία».
2η–3η: Προαναγνωστικό
στάδιο: «Η αντίληψη της αρρενωπότητας
και της θηλυκότητας» (Ελευθεροτυπία
3/10/11), «Ο νέος ρόλος της γυναίκας ως μητέρας και ως συζύγου» (Α.
Στυλιανάκης, ψυχολόγος – ψυχοθεραπευτής), «Η ανισότητα των δύο φύλων στην
εκπαίδευση» (Ε. Χοντολίδου, καθηγήτρια παιδαγωγικής ΑΠΘ) και «Ο ρόλος του
πατέρα στη ψυχική ανάπτυξη του παιδιού» (Ι. Σουλάνδρη, παιδοψυχολόγος):
θέματα για προβληματισμό και παραγωγή γραπτού λόγου.
4η–5η: Λογοτεχνικά κείμενα αφόρμησης: Αλ. Παπαδιαμάντης, Στην Μητέρα μου (1874) και Ζ. Καρέλλη,
Η Άνθρωπος (1962): συγκριτική
ανάλυση – ασκήσεις – παραγωγή γραπτού λόγου.
6η–7η: Στάδιο
κυρίως ανάγνωσης: α) Οικογενειακοί
δεσμοί: Του νεκρού αδελφού (παραλογή),
ανάλυση – ασκήσεις – παράλληλα κείμενα – παραγωγή γραπτού λόγου.
8η–11η: Αν. Λασκαράτος, Η
προίκα (1856): ομαδοσυνεργατική προσέγγιση με τη χρήση ΤΠΕ. Παραγωγή
πολυτροπικών κειμένων – παρουσίαση και αξιολόγηση ομαδικών εργασιών.
12η–13η: β) Η πάλη των φύλων: Κ. Θεοτόκης, Η τιμή και το χρήμα (1914), ανάλυση –
ασκήσεις – παράλληλα κείμενα – παραγωγή γραπτού λόγου.
14η–15η: γ) Η πατρική εξουσία: Β. Κορνάρος Ερωτόκριτος (16ος αι.) και
Γρ. Ξενόπουλος, Στέλλα Βιολάντη
(1909), ανάλυση – ασκήσεις – παράλληλα κείμενα – παραγωγή γραπτού λόγου.
16η–17η: δ) Παιδί και γονείς: Π. Δέλτα, Πρώτες ενθυμήσεις (1932), ανάλυση – ασκήσεις
– παράλληλα κείμενα – παραγωγή λόγου.
18η–19η: ε) Έρωτος φύλ(λ)α: Κυπριακά καταλόγια, Μ. Πολυδούρη, Κοντά σου (1928) και Μ. Σαχτούρης, Οι τρεις εραστές (1971), ανάλυση – ασκήσεις – παράλληλα κείμενα –
παραγωγή γραπτού λόγου.
20η –21η: Ανακεφαλαίωση – Επαναληπτικό διαγώνισμα Α΄
Τετραμήνου
22η–23η: Αλ. Παπαδιαμάντης, Η Φόνισσα (1903), ανάλυση – ασκήσεις – παράλληλα κείμενα –
παραγωγή γραπτού λόγου.
24η–25η: Στάδιο μετά
την ανάγνωση: παραγωγή πολυτροπικών κειμένων με την ομαδοσυνεργατική μέθοδο
και τη χρήση ΤΠΕ. Παρουσίαση ομαδικών εργασιών – συνολική αξιολόγηση της θεματικής
ενότητας
|
1η–2η: Περιγραφή θεματικής ενότητας «Παράδοση και
Μοντερνισμός στη νεοελληνική ποίηση». Προαναγνωστικό
στάδιο: Χαρακτηριστικά παραδοσιακής και μοντέρνας ποίησης (εξωτερικά –
εσωτερικά): συγκριτική παρουσίαση.
3η-4η: Δοκίμια αφόρμησης: Κλέων Παράσχος, «Τι είναι η
ποίηση», Γ. Σεφέρης, «Μονόλογος πάνω στην ποίηση» και Ο. Ελύτης,
«Τύχη-Τέχνη-Τόλμη».
5η: Στάδιο κυρίως
ανάγνωσης:
α)
Ο αγώνας για την πατρίδα και την ελευθερία (8 κείμενα):
Της Πάργας
6η–7η: Κλασικισμός: Α. Κάλβος, Εις Αγαρηνούς (1824)
8η–9η: Ρομαντισμός: Δ. Σολωμός, Ελεύθεροι Πολιορκημένοι, Σχεδίασμα Β’ (1833)
10η – 11η: Συμβολισμός: Κ. Παλαμάς, Ο δωδεκάλογος του γύφτου (1907)
12η–13η: Γενιά του ’30: Α. Σικελιανός, Πνευματικό Εμβατήριο (1945) και Ο.
Ελύτης, Το Άξιον εστί (Τα πάθη, άσμα η΄) (1958).
14η – 15η: Μεταπολεμική Γενιά: Μ. Κατσαρός, Όταν (1953) και Τίτος Πατρίκιος, Οφειλή (1962).
β)
Κοινωνική κριτική (2 κείμενα και 4 παράλληλα):
16η–17η: Πτωχοπροδρομικά
[μάθε το τσαγκάρην το παιδίν σου] (12ος
αι.) και Κ. Βάρναλης, Οι μοιραίοι
(1922). Παράλληλα κείμενα: Τ. Σινόπουλος, Ο
καιόμενος (1964), Μ.
Αναγνωστάκης, Επιτύμβιον (1970), Ε. Βακαλό, Πώς έγινε ένας κακός άνθρωπος (1978), Ν. Γκάτσος, Ο χορός των
σκύλων (1993).
γ)
Υπαρξιακή αγωνία (3 κείμενα και 4 παράλληλα:
18η: Γιατ’ είναι
μαύρα τα βουνά και Λορ. Μαβίλης, Λήθη
(1872).
19η–20η: Κ. Π. Καβάφης, Απολείπειν
ο Θεός Αντώνιον (1911). Παράλληλα
κείμενα: Λ. Πορφύρας, Το θέατρο
(1920), Σπ. Τσακνιάς, Επίσκεψη
(1976), Θ. Κωσταβάρας, Κυριακάτικο
γεύμα με καλεσμένους στο ύπαιθρο (1993).
δ)
Πολιτική ποίηση (3 κείμενα):
20η – 21η: Κ. Καρυωτάκης, Στο
άγαλμα της Ελευθερίας που φωτίζει τον κόσμο (1927), Ν. Εγγονόπουλος, Νέα περί του θανάτου... (1936) και Γ.
Σεφέρης, «Επί ασπαλάθων..» (1971).
ε)
Ερωτική ποίηση (3 κείμενα):
22η – 23η: Άνθη
Ευλαβείας (18ος αι.), Γ. Ζαλοκώστας, Η αναχώρησή της (1852) και Γ. Δάλλας, [Ο ήλιος είχε τερματίσει τελευταίος...] (1962).
24η–25η: Στάδιο μετά
την ανάγνωση: παραγωγή πολυτροπικών κειμένων με την ομαδοσυνεργατική
μέθοδο και τη χρήση ΤΠΕ. Παρουσίαση ομαδικών εργασιών – συνολική αξιολόγηση
της θεματικής ενότητας.
|
Ο Διδάσκων
|
Ο Διευθυντής
|
Μιχαήλ Χ. Ρέμπας
|
Αναστάσιος Χονδροματίδης
|
ΣΧΕΔΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΥΛΗΣ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΣΧ. ΈΤΟΥΣ 2014-2015
Σχ. Μονάδα
|
Τάξη
|
Τμήματα
|
Μάθημα
|
Διδάσκων
Καθηγητής
|
2ο ΓΕ.Λ. Κιλκίς
|
Α΄
|
1 και 2
|
Νεοελληνική Γλώσσα - Έκθεση
|
Μιχαήλ Χ. Ρέμπας
|
Α΄
Τετράμηνο
|
Β΄
Τετράμηνο
|
1η (ώρα): Γενική Εισαγωγή: Στοχοθεσία μαθήματος και περιγραφή
περιεχομένου
2η: Τα όρια της λέξης: «Μια πέτρα στη λίμνη» - ανάγνωση, επεξεργασία,
εφαρμογή.
3η: Η απεραντοσύνη, η πολυμορφία, η παντοδυναμία της
γλώσσας: θεωρία-ασκήσεις
4η: Γεωγραφικές γλωσσικές ποικιλίες: θεωρία-ασκήσεις
5η: Κοινωνικές γλωσσικές ποικιλίες:θεωρία-ασκήσεις
6η: Οι οπτικές της γλώσσας: θεωρία-ασκήσεις
7η: Γλωσσικές ασκήσεις
8η: Η δημιουργικότητα της γλώσσας – Παραγωγή κειμένων
9η: Ειδικές γλώσσες: θεωρία-ασκήσεις
10η: Οργάνωση του λόγου: θεωρία-ασκήσεις
11η: Θέματα για έκφραση-έκθεση
12η –13η:: Παραγωγή γραπτού λόγου
14η: Διόρθωση κειμένων
15η: Επισημαίνω τα στοιχεία της ομιλίας
16η: Συγκρίνω τον προφορικό με το γραπτό λόγο
17η: Θέματα για συζήτηση και έκφραση-έκθεση σχετικά με
τον προφορικό και το γραπτό λόγο
18η –19η: Επαναληπτικό διαγώνισμα Α΄ Τετραμήνου – Παραγωγή
γραπτού λόγου
20η: Διόρθωση διαγωνίσματος - κειμένων
21η: Διάλογος. Η σχέση του λόγου με το σώμα, το χρόνο
και το χώρο
22η: Προϋποθέσεις για την επιτυχία ενός διαλόγου/μιας
συνομιλίας: θεωρία-ασκήσεις. Ο λογοτεχνικός διάλογος
23η: Θέματα για συζήτηση και έκφραση-έκθεση σχετικά με
το διάλογο
24η: Λεξιλόγιο
25η: Θέματα για συζήτηση και έκφραση-έκθεση σχετικά με την εφηβεία
|
1η: Θέματα για συζήτηση και έκφραση-έκθεση σχετικά με την αγάπη και με
τον έρωτα
2η: Μεθόδευση της περιγραφής. Η επιλογή και η παράθεση/οργάνωση των
λεπτομερειών. Η ακρίβεια και η σαφήνεια στην περιγραφή
3η: Η γλώσσα της περιγραφής. Η επιλογή των κατάλληλων
λέξεων/φράσεων
4η: Κυριολεκτική (δηλωτική) και μεταφορική
(συνυποδηλωτική) χρήση της γλώσσας
5η: Το σχόλιο και η οπτική γωνία στην περιγραφή:θεωρία-ασκήσεις
6η: Περιγραφή ενός χώρου / κτιρίου. Περιγραφή
προσώπου/ατόμου. Τα τυπικά και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά ενός προσώπου /
ατόμου: θεωρία-ασκήσεις
7η: Το σχόλιο στην περιγραφή ενός ατόμου. Περιγραφή
ζωγραφικού πίνακα ή άλλου έργου τέχνης. Ειδικά θέματα. Περιγραφή της
διαδικασίας για την κατασκευή ή τη χρήση ενός αντικειμένου
8η: Θέματα σχετικά με την ενδυμασία και τη μόδα
9η: Ανάπτυξη μιας παραγράφου με αναλογία:
θεωρία-ασκήσεις
10η –11η: Παραγωγή γραπτού λόγου
12η: Διόρθωση κειμένων
13η: Ορισμός της αφήγησης. Αφηγηματικό περιεχόμενο και
αφηγηματική πράξη. Αφηγηματικός χρόνος: θεωρία – ασκήσεις.
14η: Λεξιλόγιο σχετικό με τα θέματα για συζήτηση και
έκφραση/έκθεση που ακολουθούν.
15η: Θέματα για συζήτηση ή έκφραση/έκθεση (Γηρατειά και
νεότητα. Χθες-Σήμερα-Αύριο. Αφηγήσεις για το παρελθόν και το μέλλον)
16η–17η: Παραγωγή γραπτού λόγου
18η: Διόρθωση κειμένων
19η:
Λεξιλόγιο. Θέματα για συζήτηση και
έκφραση/έκθεση. Το Κωμικό και η σημασία του γέλιου
21η: Συνοχή κειμένου. Συνοχή σε ένα αφηγηματικό κείμενο
22η–23η: Παραγωγή γραπτού λόγου
24η: Διόρθωση κειμένων. Το χρονογράφημα.
25η: Ανακεφαλαίωση.
|
Ο Διδάσκων
|
Ο Διευθυντής
|
Μιχαήλ Χ. Ρέμπας
|
Αναστάσιος Χονδροματίδης
|
ΣΧΕΔΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΥΛΗΣ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΣΧ. ΈΤΟΥΣ 2014-2015
Σχ. Μονάδα
|
Τάξη
|
Τμήμα
|
Μάθημα
|
Διδάσκων Καθηγητής
|
2ο ΓΕ.Λ.
Κιλκίς
|
Γ΄ Γενικής Παιδείας
|
3
|
Αρχαία Ελληνική
Γραμματεία
|
Μιχαήλ Χ. Ρέμπας
|
Α΄ Τετράμηνο
|
Β΄ Τετράμηνο
|
1η (ώρα): Στοχοθεσία – περιεχόμενο μαθήματος
2η- 3η: Εισαγωγή: κεφ. Β΄
4η: Εισαγωγή: κεφ. Γ΄
5η: Κείμενο 34 (μτφρ)
6η: Κείμενο 35 (μτφρ)
7η: Κείμενο 36 (πρωτ): ανάλυση - ασκήσεις
8η: Λεξιλογικές ασκήσεις
9η: Κείμενο 37 (πρωτ): ανάλυση - ασκήσεις
10η: Λεξιλογικές ασκήσεις
11η: Κείμενο 38 (μτφρ) - Ανακεφαλαίωση
12η: Επαναληπτικό Διαγώνισμα Α΄ Τετραμήνου
|
1η: Διόρθωση διαγωνίσματος
2η: Κείμενο 39 (πρωτ): ανάλυση - ασκήσεις
3η– 4η: Κείμενο 40 (πρωτ): ανάλυση – ασκήσεις – λεξιλογικά
5η– 6η: Κείμενο 41 (πρωτ): ανάλυση – ασκήσεις – λεξιλογικά
7η: Κείμενο 42 (μτφρ)
8η: Κείμενο 43 (μτφρ)
9η: Κείμενο 43 (μτφρ)
10η: Κείμενο 44-45 (μτφρ)
11η: Κείμενο 46-47 (μτφρ)
12η: Ανακεφαλαίωση
|
Ο Διδάσκων
|
Ο Διευθυντής
|
Μιχαήλ Χ. Ρέμπας
|
Αναστάσιος Χονδροματίδης
|
ΣΧΕΔΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΥΛΗΣ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΣΧ. ΈΤΟΥΣ 2014-2015
Σχ. Μονάδα
|
Τάξη
|
Τμήμα
|
Μάθημα
|
Διδάσκων Καθηγητής
|
2ο ΓΕ.Λ.
Κιλκίς
|
Γ΄ Γενικής Παιδείας
|
3
|
Ιστορία
|
Μιχαήλ Χ. Ρέμπας
|
Α΄ Τετράμηνο
|
Β΄ Τετράμηνο
|
1η (ώρα): Στοχοθεσία – περιεχόμενο μαθήματος
2η:
Το Συνέδριο Ειρήνης της Βιέννης (1814-1815) σ. 9-12
3η: Τα
εθνικά και φιλελεύθερα κινήματα στην Ευρώπη σ. 13-15
4η – 6η: Η Ελληνική Επανάσταση του 1821- Ένα μήνυμα ελευθερίας για
την Ευρώπη σ. 16-33
7η:
Το ελληνικό κράτος και η εξέλιξή του (1830-1881) σ. 34-37
8η:
Το Ανατολικό Ζήτημα και ο Κριμαϊκός Πόλεμος σ. 38-40
9η: Η Βιομηχανική Επανάσταση σ. 41-43
10η: Η ακμή της ευρωπαϊκής αποικιοκρατίας σ. 53-56
11η: Προσπάθειες
για τον εκσυγχρονισμό της Ελλάδας σ. 60-62
12η: Εθνικά κινήματα στη Νοτιοανατολική Ευρώπη σ. 63-67
13η:
Οι Βαλκανικοί Πόλεμοι (1912-1913) σ. 68-73
14η:
Ανακεφαλαίωση
15η: Επαναληπτικό διαγώνισμα Α΄Τετραμήνου
16η: Διόρθωση
διαγωνίσματος
17η- 20η: Ο Α΄Παγκόσμιος Πόλεμος, σ. 75-96
|
1η: Η δεκαετία 1920-1930 σ. 97-100
2η: Εσωτερικές εξελίξεις στην Ελλάδα (1923-1930) σ. 101-103
3η: Η διεθνής οικονομική κρίση και οι συνέπειές της σ. 104-105
4η:
Η Ελλάδα κατά την
κρίσιμη δεκαετία 1930-1940 σ. 106-108
5η–11η: Ο Β΄ Παγκόσμιος Πόλεμος, σ. 111-138
12η-17η: Ο Μεταπολεμικός κόσμος, σ. 139-165
18η–19η: Η Τέχνη του 20ου αιώνα
20η: Ανακεφαλαίωση
|
Ο Διδάσκων
|
Ο Διευθυντής
|
Μιχαήλ Χ. Ρέμπας
|
Αναστάσιος Χονδροματίδης
|
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου